Clarins

Har ju glömt att berätta att jag har vunnit en liten tävling på www.mama.se !! :) I tidigare inlägg har jag ju berättat om att Sköna hem hade typ 16 tävlingar som jag satt och gjorde en kväll.. vad jag inte berättade var att jag nästan blev sådär nördigt beroende och kollade på flera andra tidningars hemsidor och kollade om de också hade några roliga.. På mama's hemsida hade de en tävling där man kunde vinna lite produkter för ex. trötta/svullna fötter och lite BodyOil som visst kan förhindra bristningar.. Så jag tänkte, "Why not?" Hade ju tänkt försöka bli gravid snart igen, och då kan det ju aldrig vara fel med lite free stuff! Så jag svarade på deras fråga och så skrev jag ned en snabb, kort motivering.. Å jag vann 4-10pris! Så själva förpackningarna var ju inte sååååå stora.. men det skadar ju inte! :) Plus att man fick en sorts pås-necessär och en söt "nalle-handdocka" till framtida bebis :)


Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken härlig vinst! Jag ska se till att maila dig på en gång :) Kommer att sakna dig också ska du veta! Kram Sandra

2008-09-15 @ 15:36:18
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0