Filmkväll..

Har sett hela 2 filmer ikväll. Vi började med filmen HANCOCKmed Will Smith o Charlize Theron.. Den var väl sisådär.. inte dålig men lite synd att den inte var bättre.. En medelfilm helt enkelt.. Sedan såg vi filmen WANTED med Angelina Jolie, James McAvoy och Morgan Freeman. Den var störtskön från början till slutet!! Jag gillar verkligen sådana här filmer! Så filmkvällen totalt var ju en succé!

 

Jag tror jag ska börja med nån sorts "Bio-klubb", haha :) Ett gäng som far och ser på bio 1 gång i månaden - man far ju alldeles för sällan!! Har man fast inbokat 1 gång i månaden så kanske man inte skjuter upp det hela tiden.. Hmm, nånting att fundera på! Är verkligen sugen på att se filmen "Eagle Eye" Verkar också som en skön film!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hejsan!

Var länge sen jag var in... blir inte så mycket datortid när man är hemma med sjuka barn - vilket jag varit senaste veckorna ;-D

Visst vet du att jag har "Millas tårtbok" tjofaderittan vad den nu heter... Ebba älskar den och förra året fick hon ha en spöktårta på sitt barnkalas!!! Du får självklart låna den om du vill... Kram// Petra

2008-09-28 @ 23:08:11
Postat av: Anonym

Försökte skriva ett inlägg för några dagar sen... men det verkar ha blivit något fel...

Nåja, tänkte bara berätta att jag faktiskt har boken Millas kalas tårtor. Superfin bok med härliga bilder. Ebba älskar den boken. Faktum är att vi hade en spöktårta förra året till hennes 3-års kompis kalas! Självklart är det bara att låna ifall du vill...

Kram

2008-09-30 @ 14:30:56
Postat av: Spöket

Ops... verkar som att det blev iaf... nu blev det lite för mycket från mig. Sorry!

2008-09-30 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0