Jag är nog lite avundsjuk...

Har just varit barnvakt åt Kaspers kusiner Ebba och Agnes ikväll för att deras mamma och pappa skulle iväg på en romantisk middag.. Det första Petra (svägerskan) visar upp då hon kommer är ett skitsnyggt halsband - ett så kallat namnsmycke - precis ett sådant som jag bloggat om!!!!!! Jag vill också ha, känner mig faktiskt liiiite avundsjuk! På hennes halsband stod det ju förstås Ebba och Agnes, och det var cirkelformat med en svart läderem. Hur snygg som helst! Hittade en bild som liknar halsbandet:


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Åhh ett sånt vill jag ha!!

Vart finns dom och vad är priset?

Antar att dom inte är billiga :-)



Hoppas allt är bra med er! Kram

2008-09-08 @ 20:01:53
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hehe, det där känner jag igen.

Jag är likadan! Nyfiken som man är :D



Tack för lyckoönskningarna.

Jag har ju som lovat att jag ska skriva på bloggen när det är på gång och/eller när vi åker in, så håll utkik!

Har under dagen lite förvärkar då och då, så jag vet inte, kanske börjar det bli på g ändå..

Hoppas! :D



2008-09-11 @ 14:25:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0