Julklappar!

JA, ni läste rätt! :) Haha, har redan börjat grubbla på julklappar.. kanske har det att göra med att grannbarnen redan kommit och sålt jultidningar hos oss?! Nä, ärligt talat så brukar jag alltid börja köpa julklappar på hösten för att slippa den hemska höga klumpsumman i slutändan.. Så har redan börjat planera vad kaspers alla fyra kusiner ska få.. och vad Wille och kevin ska få :) Barngrejer är ju det roligaste att köpa! :) Kaspers ska då bland annat få ett Kub-pussel med Nalle Puh-motiv.. hittade det i jultidningen!

Har ju även börjat skriva en egen önskelista.. har man tur så får man ju kanske någonting själv. Känner mig som en liten barnunge, men jag tycker faktiskt det är skitkul att få öppna julklappar! Det behöver inte vara något dyrt eller märkvärdigt, men en liiiiten grej kan man väl vara värd i alla fall? Mamma sa att det inte blir någon julklapp till oss "stora barn" i år eftersom de eventuellt ska renovera köket nästa år.. och det är helt okej och helt förståeligt.. MEN jag har sagt att jag gärna ger henne en 500-lapp så får hon köpa nått till mig i alla fall.. haha, lite sjukt, ja vet! :P Men annars kanske jag inte köper dom där stövlarna själv, eller besticken, eller halsbandet.. :)

Här är lite av dom grejer jag GÄRNA vill ha:

Namnsmycke, med Kaspers namn så klart. Hittade jättefina smycken på www.namnsmycken.com


Dammsugaren Ergorapido, eftersom vi alltid har fullt med smulor under köksbordet och eftersom vi inte har någon hund så blir vi aldrig av med dom. Jäkla "Tjohalia" som redan har en, har dom ens skitigt golv?! :)


Bestick, gärna av lite bättre kvalité, dom vi har just nu har fått fula fläckar, ser nästan ut som att de är lite skitiga, inte nice.. Hittade några favoriter som Bestick Gusto och Bestick Point, båda från Boda Nova

 



Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Oj nu får jag ju prestationsångest både när det gäller julklappar och ha rena golv hemma :)



Jag skulle också vilja ha ett namnsmycke, tycker de är så fina! Trevlig helg, kram Sandra

2008-09-05 @ 21:21:05
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0