2-åring med mumsmums!

Måste ju bara visa er resultatet av att ge en 2-åring en mumsmums! Måste jag påpeka att både byxor och tröja hamnade i tvättkorgen efteråt.. mumsmums smakar underbart men är som klister då det inte hamnar i munnen! :)

  

Igår hade vi, från det ena till det andra, en underbar myskväll då jag kom hem från jobbet.. möttes efter jobbet av en halvnaken pojk som ropade maaaaaammaaaa och hoppade rakt in i famnen på mig! Kan det finnas något bättre?! :) Sedan satt vi i soffan ett bra tag och sjöng en massa visor och ramsor från våra två "Barnkammar-böcker" Kasper har blivit en riktigt hejjare på att sjunga "Lilla snigel" och den låten var jag tvungen att sjunga sjuhundrasjuttioelva gånger! :) Sedan gillar han även "Hoppe hoppe hare", "Fem små apor", "Bockarna Bruse",  "Ekorrn satt i granen", "Blinka lilla Stjärna",  "Tänk om jag hade en liten apa" och en massa fler! Så det blev en härlig, musikalisk kväll! :)

Å idag så bär till snart av till Familjens Hus i stan.. Det blir jag och Kasper, Carola och Kevin och så mamma! Ev. skulle väl Mia och Oskar också följa med! :) Ska bli roligt att låta barnen springa runt som tokar ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Hihi, så söt han är!

Kram Sandra

2009-04-01 @ 14:50:14
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0