Påsk

Så nu var det påsk! Vi har hunnit vara i Ostvik i nästan 3 dagar hos Kaspers farmor och bara myst och haft skoj! Vi har hunnit äta Filips Filé, grillade kotletter, Nubbesallad, Påskskinka, Chokladmoussetårta och så självklart en massa GODIS! :) Idag så begav vi oss hemåt för att endast byta kläder för att fara till mamma o pappa/mormor o morfar.. Där blev det kött och gratäng som smakade riktigt gott! Så denna helg har man väl ganska tippat gått upp runt 5 kilo! Men ikväll så blev det att jobba natt på Öjagården och tjäna lite pengar och där sitter jag just nu kl 05:00! :) Just nu är det ganska lugnt och jag tänkte passa på att skriva en rad här eftersom datorn våran har nu krashat hemma.. tjohoo.. Får väl se om vi får den till liv igen..

Annars så vankas det mer jobb i veckan - inget långt "påsklov" blev det för mig.. Måndag jobbar jag natt igen, tisdag är det kvällsjobb på swedbank och onsdag/torsdag dagjobb.. Men som jag sagt tidigare - money, money, money! :)

Glad Påsk på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0