Trött, liten Kasper..

Idag har dagen bestått av jobb på Swedbank! Känns skönt att få tjäna bra med pengar nu denna vecka och nästa! :) Det enda som känns tråkigt är att man inte kan hitta på så mycket under påsken.. men det är väl bättre att ta jobb nu än sen då Kasper har blivit några år äldre och verkligen vill hitta på något speciellt.. På tal om Kasper.. han har verkligen varit trött hela dagen idag.. det började redan på morgon då han började bråka med mig om en bajsblöja som han inte ville att jag skulle byta.. då den dispyten äntligen gick över så började han gråta ännu en gång då jag lämnade honom på dagis.. och så sen ikväll då jag kom hem från jobbet och Kaspers lekkamrat Wille med company hade farit hem.. då börjar han grina för allt möjligt... han ville ha vällingen kall - inte varm.. sedan ville han se film och sedan skulle vi inte få lägga madrassen i sängen.. Inte lätt för en trött, liten 2-åring! :)

Javisst ja!! Ikväll har vi nu introducerat den nya, lilla sängen för Kasper! Han har ju legat i spjälsäng ända tills nu - vi har kanske varit lite sega med det - men nu har vi (min mamma o pappa) lagat Steffes gamla barnsäng från då han var liten.. den har även blivit målad vit! Så nu sover Kasper sött i den i vårat sovrum! Vi hade väl tänkt flytta över den till hans rum och 1 månad ungefär.. vi får hoppas det nu funkar bra! :) Ska ta lite bilder på den sen så ni får se!


Kommentarer
Postat av: Jessica S

Hehe, Felicia sover inte heller i en liten vanlig säng än. Mest för att hon är så bra på hyss :P men till sommaren ska vi byta (och jag är rätt nervös faktiskt).

2009-04-08 @ 08:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0