BM idag..

I morse var det dags att träffa barnmorskan igen. Allt var helt okej, lite väl lågt blodvärde så blir nu tvungen att börja med järntabletterna jag gruvat för.. Men det ska nog gå. SF-måttet hade ökat 2 cm - till 34 cm tot - så det är fortfarande på lägre kurvan. Hjärtljuden glömde jag fråga om men det måste ju då ha varit bra i alla fall... Det konstaterades även att bebisen fortfarande ligger i säte - men det visste jag ju redan eftersom man klart och tydligt känner huvudet på vänster sida om magen :) Har gjort klart min födelseplan/förlossningsplan nu fast det mesta blev väldigt kortfattat. Sen så vägde mig jag också............. det var väl mindre kul fast försöker ändå ta det med godan ro! Men jag märker att det går uppåt nu dom sista veckorna, tyvärr. Så nu står man på 15 kg plus! Snart börjar jag sjunga som Af Ugglas - snälla, snälla - låt mig få stanna på denna vikt nu :P

Nä, nu ska jag bege mig till drömmarnas land! Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag ligger på 20 kg plus....vet inte vad jag gjort för fel. Kan det vara för mkt glass månne?

2009-08-10 @ 23:38:02
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0