Det närmar sig med stormsteg!

Åh, vad jag längtar efter denna bebis nu! Att få ha bebisen i famnen och bara mysa och lukta! Jag och Stefan fick ett il häromdagen och kikade på kort när Kasper var nyfödd och man kommer verkligen ihåg känslan! :) Det enda jag "oroar" mig för nu är att missa en massa underbar tid med Kasper då man har lillbebben. Hur ska man kunna räcka till? Hur ska man visa hundraprocentlig kärlek till ens båda barn? Ibland skäms man då man är så slut och trött att det enda man vill göra är att ligga kvar i sängen på morgon.. fast i och för sig så går tröttheten över ganska snabbt då Kaspermannen kommer in i sovrummet och börjar busa och ska gömma sig under täcket! :) Gud, vad jag är tacksam över min lilla familj! Ja, till och med du Stefan, haha! :) Det har verkligen varit en karusell att vara gravid med en massa hormoner samtidigt som man har hem och barn att ta hand om - det blir lätt en hormon-bomb som smäller till då.. ni vet, det gamla vanliga - vem ska diska, tvätta, plocka undan, handla, laga mat osv osv osv... Tack och lov så kommer då hormonerna försvinna snart! :)

Måste säga att jag är ganska harmonisk idag dock.. Kasper har varit på dagis och sitter just nu och slappar i soffan - det tar på lillkroppen att leka och busa till 100 % i några timmar :) Själv har jag tänkt vara duktig och tvätta och sedan påbörja middagen - hemmagjorda köttbullar! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Trodde nästan att det var på G igår. Jag hann börja ladda!!!

Är också baby sjuk, så nu får gärna lill kusinen komma. Sköt om dig så hörs vi!



Kram

2009-08-17 @ 18:11:49
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Ingela

Jo, vi väntar och längtar oxå på att den lille/a ska komma. Saknar dig! Kramiz Ingela

2009-08-17 @ 19:34:31
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0