Kasper är nu torr!

Har ju glömt att berätta den stora nyheten om Kasper - att han är helt torr nu och använder inte längre blöja! Vi började "kämpa" i början av förra veckan och det gick galant direkt! Han har ju alltid varit van med både potta och toalett, men nu går han till och med själv utan att man hinner vara med! Men trodde ändå att det skulle bli nån enstaka olycka i sängen på natten eller morgonen - men icke! Han är så otroligt duktig!! :) Dock så måste jag säga att på grund av att det är sommar så har han ju fått kissa ute i gräset några gånger.. nu är det lite svårt att få honom att förstå att man inte ska göra det varje gång man är ute utan att man kan gå in på toaletten istället om man är hemma.. Men jag har hört att det är många som har det problemet med barn som blir torra över sommaren :)

Inser att Kasper har blivit stor nu! Å jag inser att han kommer att "bli ännu större" när bebisen kommer! :)


Bjuder på en bild där han kissar ute hos sin mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi valde att göra planerat snitt. Provade aldrig att kolla ifall jag hade "bra" bäcken. Det kan jag ångra idag. Jag skulle vilja veta det fastän nästa inte hamnar i säte. Bra att veta lixom! =)

2009-08-03 @ 07:46:18
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0