Ont...

Idag är det en sämre dag... Är helt slut i kroppen, tror att min heldag igår påverkar mycket eftersom jag knappt kan gå som en normal människa pga bäckenet.. Har även haft en massa sammandragningar nu på morgon/förmiddagen.. Tack och lov har jag en underbar karl som har låtit mig ligga kvar i sängen till 11:30!!! Det var flera år sen jag låg så länge men har verkligen varit omtöcknad.. Så fort jag har vaknat till så har jag haft dessa envisa menssmärtor/sammandragningar - nästan så jag trott att det ska komma igång, men tji fick jag för nu har det avtagit ganska mycket. Men hann nog göra Steffe liiiiiite nervös i alla fall :) Men,men.. bara några få dagar kvar.. tror faktiskt jag ska passa på och lägga mig ner en stund till nu medan Steffe o Kasper är borta.. Söndagar är väl till för att lata sig, eller?! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut! Lata på! Det är du värd! =)



Kraaam !

2009-08-16 @ 15:02:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nu börjar det ju dra ihop sig! Guuud så spännande! :) Hoppas bäbisen är omtänksam och tittar ut i tid. ;)

2009-08-16 @ 21:33:15
URL: http://ozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0