Sammandragningar!

Jäklar vad jag har sammandragningar nu.. hade det inatt, idag och nu ikväll.. det är dock enbart den här mensvärken och inte alls sådär jättefarlig - MEN - ändå jobbig.. Så tror att det är dags att hoppa i duschen och få lite värme så kanske det försvinner om man har tur..

Idag har det annars varit väldigt lugnt.. har hunnit städa i min klädkammare, behövdes verkligen.. Men har dock ändå inte packat bb-väskan ännu - mest på grund av att jag inte hittar mina svarta mysbyxor eller min amnings-bh som jag hade tänkt packa ned.. Så får se om packandet går bättre imorgon :)

Måste ju även berätta om hur god middag jag gjort idag (Om man får skryta)! Blev helt improviserat! Började med att jag tog fram en älgstek från frysen och lät den steka i sky i nästan 2 timmar, blev otroligt mör och jättegod smak tack vare "Viltkrydda" - Mums! Sen var jag i valet och kvalet om vad jag skulle servera till - beslutade mig för den här fjärilspastan som jag sedan blandade i creme fraiche "Timjan o karljohansvamp" plus färska champinjoner som jag hackade i.. lite creme bonjour i det och soya och så var det klart! Blev så jääääääkla gott! :) Kokade också minimorötter till och det blev pricken över i:et! Så det blir inte sista gången jag gör något sånt där! :)

Nä, nu är det nog dags för duschen och sedan sängen, Kasper har vaknat så tidigt dom här senaste dagarna så det är bäst att hinna vila sina timmar innan det är fullt ös igen :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Oj, den där maten lät supersmarrig! :)



Men alltså, du kommer ju få när som helst, tror du inte? jag har inte en enda sammandragning typ :P

Om det inte vore för att det blir snitt på måndag så tror jag att jag skulle få gå över till oktober.

2009-08-19 @ 06:34:31
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Jo, nog är det skönt att ha ett datum...fast samtidigt väljer jag hellre att få värkar...det är så längesen sist så jag minns inte hur tusan det ens var?! :)

Men men, det blir nog bra i vilket fall som helst.



Jag tror inte du går över tiden - tror du får antingen under helgen eller så dagen innan :)

Vi kan ju hoppas på det iaf!

2009-08-19 @ 09:46:27
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Cissi

Shit vad gott! =) vad hungrig jag blev!Du är duktig du!



Kraam på dig!

2009-08-20 @ 16:14:06
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhejhallå,hur går det!?Jag var bombsäker på att ni hade fått bebis!Men det verkar inte så.oj jag längtar,så jag förstår hur ni känner er! :D

2009-08-20 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0