Snart....

... kommer det en förlossningberättelse - jag lovar! :) Håller på att skriva ned den på datorn men jag tycks alltid bli avbruten på något sätt och vis. :)

Annars så går det mesta på räls.. Jag ammar mest så det blir mycket tv-tittande - är ganska ovan med det men nu då man har en godkänd ursäkt så måste jag säga att det är rätt avkopplande :) Det är rätt läckert att jag knappt kunde amma med Kasper och nu så forsar det ur mig! :) Känns riktigt skönt måste jag säga! Dock så ska man ju inte ropa hej innan.... ja ni vet.. kanske mjölken börjar sina snart, man vet ju aldrig.. men just nu så funkar det ju galant! :)

Nä, snart läggdags - måste ju vila medan man får! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Ser framåt emot att få höra den, jag längtar så att komma och hälsa på igen, men lillasyster har verkligen varit lite hängig senaste dagarna. Så, vi väntar lite till. Nu är iaf presenten inhandlad. Åh, det finns så mycket sött. Däremot måste ni ju hämta strl 50 kläderna snart! Vi hörs sen!



Krama grabbarna från mig/ faster

2009-08-29 @ 08:26:45
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0