Första & sista Magbilden! :)

Tänkte bara visa er den allra sista bilden på mig som GRAVID! Det här var just innan vi skulle fara in Fredag Kväll.. Nog var man ganska stooooooor trots att Charlie var så liten! :) Borde väl även visa er en efterbild men eftersom man känner sig som en "Blobb" just nu så..... väntar vi lite med det :) Måste ju dock säga att jag gjorde samma procedur på förlossningen som med Kasper - vägde mig innan allt körde igång.. och fatta så komiskt då vågen stannade på nästan exakt lika mycket som då jag skulle föda Kasper!! Med Kasper stannade vågen på 98,2 kg - den här gången 98,3!! Så måste ju verkligen känna mig nöjd eftersom; 1. Jag aldrig passerade 100 kg-strecket. 2. Jag endast gick upp 15 kg den här gången istället för 23 kg. FAST jag vet ju att det behövs gå ned minst 23 kilo för att ens hamna i närheten av "normal vikt" Men just nu så njuter jag av mina Coca-Cola Burkar så det tar jag inte riktigt än.. Tror att det är okej att slappa dom första veckorna i alla fall.. :) Ska väl också tillägga att nu, utan en bebis i magen, så väger jag 94 kg - så hade nog inte så mycket vätska trots allt, utan mest fett ;P


Kommentarer
Postat av: Malla

Å trots våra kilon hit och dit så är vi snygga mammor i vilket fall som helst :)

jag vägde mig inte nåra veckor innan Nellie kom, så det enda jag kan jämföra med är att jag väger samma som jag gjorde i v 35 :P

2009-08-27 @ 13:48:12
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilken fin gravid-mage! =) Jag ligger i lä än så länge ;) Kraaam!

2009-08-27 @ 18:35:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis till lille Charlie( om det nu blev det namnet) och njut tillsamans av ledigheten.



Mvh/ Carina E

2009-08-27 @ 21:47:09
Postat av: CitronerGula

Tycker ändå att du är världens snyggaste morsa. Och du - bara mer att älska!!!

När hämtar ni kläderna?



Kram

2009-08-28 @ 09:18:40
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0