Hmm..

Känns som att det är tomt i huvvet.. vet egentligen inte vad jag ska skriva :P

Idag har jag gjort följande:

* Satt på frimärken på julkorten och lagt i det speciella kuveret man fått från posten - ska skickas iväg imorrn förhoppningsvis :)
* Tvättat 4 tvättar.. 1 vittvätt, 1 mörk tvätt, 2 handdukstvättar tack vare mina knallrosa handdukar som färgar (har fått erfara det den hårda vägen ;)
* Har gjort våfflor till lunch åt kasper
* Har lagat en jättegod karibisk kycklinggryta med ris.
* har plockat i diskmaskinen
* Käkat brända mandlar som min underbara mor köpt till mig.
* Gett Charlie ersättning 4 gånger och väntar på den 5:e när som helst..
* Läst säkert 20 bloggar!
* Spelat Bejeweled på facebook
* Tittat igenom kort som ska in i det nya fotoalbumet - innan julafton! - Så gästerna har något att titta på :)
* Har valt ut vilka kort som ska in i alla fotokalendrar jag ska göra till julklapp..

Har som ni märker egentligen inte gjort nå speciellt idag.. Men det känns som att det har varit en låååång dag och snart är det nog dags för sängen!


Kommentarer
Postat av: Carola

Klockan rann iväg, vi får hörs imorn! :)

Kram

2009-12-09 @ 22:19:05
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0