Uppdate

Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen efter mitt "hemska" inlägg men det har varit så mycket just nu vilket jag tror ni förstår. Charlie mår då i alla fall bara bra förrutom att han fått en ordentlig hosta och är väldigt snorig. Men ändå är han glad och pigg! Själv så börjar man bli "som vanligt" igen. Har haft lite ångest över att vara själv med barnen men det börjar bli bättre i alla fall. Men är otroligt känslig just nu och det hjälper ju inte att man fått "lingonveckan" nu heller.. Så jag tror vi lämnar det här ämnet just nu och istället kan jag berätta att idag ska vi klä julgranen! Både Kasper och Steffe är hemma nu på dan så det är bäst att passa på! :)
Nu vaknade charlie så nu ska jag gå och ge honom ersättning. Tjingeling!

Mina underbara barn

 


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Lycka till idag!

Kram/ Petra

2009-12-17 @ 11:02:40
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0