Alla hjärtans dag!

Snart kommer Stefan hem från domarkurs så då kan vi äntligen börja känna av Alla Hjärtans Dagen! :) Jag fick gelehjärtan imorse och måste ju erkänna att jag under dagens lopp gått och käkat någon då och då, så jag har inte så många kvar :) Steffe har inte hunnit få något av mig än eftersom han for iväg imorse halvt stressad, men han kommer att få en eller två små presenter.. Kasper har fått en krokodil som han först blev "rädd" för.. han tycker om att låtsas vara rädd och springa iväg som en tok.. men i alla fall så har vi haft det jättemysigt, vi tog kartongen som jag slagit in krokodilen i och målade den och gjorde ett litet krokodilhus! Vi har även gjort hemmagjod pizza tillsammans, gick väl sisådär och i slutet så kavlade kasper enbart mjölet och lät det falla ned på golvet, var väl kanske mindre roligt men skit samma! :)

Ikväll blir det Schlager, vad annars? :) Har satsat pengar på svenskaspel.se den här gången också men nu kan jag faktiskt vinna upp till 1000 spänn och jag tror faktiskt stenhårt på de artister jag spelat på! Ska inte berätta vilka ännu utan ni får en uppdate imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Gick rätt låt vidare? :-) Tillbaka i Umeå efter en mkt trevlig helg i Ske-å. Så skönt att få bli lite uppassad och slippa fundera på vad man ska hitta på att äta mm. Här är det strålande sol ute, så ska passa på att gå ut på en prommis nu. Hur mår Kasper förresten? Kram fr. Maria

2009-02-16 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0