En lördag fylld med Revy och mat!

I lördags var vi som sagt på Revy och det var jätteroligt!! Som jag har längtat till att få se den, speciellt med tanke på att jag hjälp dom att sälja biljetter.. Så nu äntligen, och jag måste säga att dom var riktigt bra i år - trots att både Steffe och Svägerskan har uppehåll.. :) Efter Revyn så blev vi bjudna på middag - potatisgratäng, fläskfilé med salami, och en massa sallader! Mums! Vi satt uppe på scenen och hade det riktigt mysigt.. Där kring 12-tiden så blev jag dock dumpad av Stefan.. av en kille.... jo, det är sant.. Nisse, Steffes gamla kompis som nu bor i Ume var och hälsade på, så det blev att dom tog fram gitarren, satt sig i det lilla köket och började lira och sjunga! Tillslut så skjutsade jag hem svägerskan och hennes karl och då kändes det ändå skönt att få lägga sig själv också.. sa till Steffe att han "fick stanna" och han fick ett fjortis-flin över hela ansiktet - Överlycklig! :)

Söndagen blev fylld med en sjuk karl (riktigt förkyld på riktigt) och middag med svärmor o Kalle, gjorde det enkelt med fläskfilé och strips fast med en lyxigare variant på sallad... blev riktigt gott.. Söndagnatt kände ag dock att det var någonting på gång i kroppen igen och jajjemänsan, vaknade upp med en stickande och svullen hals och feberkänsla.. Det har som blivit en ond cirkel!!! Man blir frisk i nån dag och sedan sjuk igen! Blir galen, men,men, vad ska man göra....

Uppdatering på magen-fronten då; Längtar massor efter bebisen nu! Såg på nll.se att Susanne och Toni fått sitt andra barn igår, en liten flicka! Vi låg på BB tillsammans 2007 då vi fick Kasper och Elis, men den här gången hann dom ett halvår före! :) Annars så mår jag relativt bra bortsett från halsont och lite svaghets-känsla.. Börjar faktiskt känna av magen mer och mer nu, känns lite pinsamt att säga att man bara är i vecka 12 och redan har mage.. men som sagt, blev ju inte riktigt av med den efter Kasper så det är väl bara självklart att det går fortare den här gången då, kan ju inte hålla in den nu längre :) Men ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket, utan längtar mest tills jag får den där stenhårda kulan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0