Graviditetsdrömmar!

Nu märks det verkligen på nattsömnen att jag är gravid! Har börjat drömma konstiga, lustiga drömmar.. hinner oftast med 2-3 drömmar på natten också - som jag kommer ihåg! Den senaste drömmen som jag hade mellan 6 (då kasper vakna till) och 06:40 (då vi steg upp) var att hela familjen var i thailand och svärmors kalle och jag hade tjorv med biljetterna hem. Fick lov att ringa hem till nån konstig typ i sverige som knappt kunde svenska... jag vaknade av att jag stod vid gaten och alla andra hade stigit på planet och jag visste inte vars jag skulle gå.. blir galen av sådana där drömmar där jag stressar och håller på att missa ett plan... har ni aldrig haft den där evighetsdrömmen av att packa en väska som aldrig blir färdigpackad för man har alltid glömt något?

Från det ena till det andra då.. idag ska jag jobba på Swedbank 13-17.. Mamma ska hämta Kasper på dagis lite tidigare eftersom Steffe jobbar kväll och jag fick lite mamma-noja och tänkte att Kasper kommer att svälta ihjäl innan jag skulle komma hem :P Ja vet, lite svamligt, men då vi är vana att äta middag senast halv 5 så blir det ju klart skillnad för Kasper om jag kommer hem halv 6 och har ogjort middag. Så det är vad som sker idag!

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha! Nej det var det ju verkligen inte :-D

2009-02-12 @ 07:24:16
URL: http://haegglund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nä, det är inte kul :(

Men nu jäklar ska jag bli frisk!



Tänk, snart får DU amma igen! Behöver jag säga att jag är avis? :)

Ska ni kolla könet på UL?

Kollade ni med Kasper?



Kramar!

2009-02-12 @ 07:58:34
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Thanks, men den på ryggen ska fixas o göras om.. så fort man får råd o tid..så det lär ju dröja. Annars då? Ser att graviditeten börjar göra sig påmind:P

2009-02-12 @ 09:07:36
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Välkommen till min vardag med trötta och hungriga barn och man slutar ca 17:00 varje dag. Då är det oftast middag runt 18 snåret hos oss. Inte det optimala, men vad göra?!

2-3 drömmar har jag oftast varje natt, däremot drömde jag mycket om döden när jag var gravid. Att folk dog, eller skulle dö... eller jag själv. Huvva!

Undra om sådana drömmar är ett sätt att förbereda sig på det kommande...

Du får försöka läsa trevliga böcker innan du lägger dig, så kanske det smittar av sig i drömmarna.

Vi ses på jobbet senare idag.

Kram

2009-02-12 @ 09:28:24
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Jennie och Norah

Hahaha.Men vilka underbara drömmar du måste ha!

Speciellt när du drömmer om oss :)



När är det dags för UL?

Spännande,spännande!

Jag är faktiskt avundsjuk :)

Hur var din förlossning med Kasper förresten?

2009-02-12 @ 12:51:22
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0