Paltkalas med släkten!

Idag har vi varit iväg på Paltkalas med hela (nästan i alla fall) min släkt på mammas sida! Och vi är inte en liten släkt, vi skulle väl ha blivit över 40 pers med respektive men nu kom ju som sagt inte riktigt alla! Gott var det i alla fall och riktigt trevligt! Vi hann till och med spela ett sällskapsspel, fast det blev lite högljutt eftersom vi var så många som var med..

Igår var jag ju i Skellefteå och jag måste säga att jag är så otroligt nöjd efter mitt shoppande! Hittade två par mammajeans och 4 mammatröjor! Känns riktigt bra trots ekot i plånboken..

Kort om hur min vecka ser ut nu då...

Mån: Snabb tripp till stan med ärenden + Swedbank 13-17
Tis: Swedbank 9-13 och även 17-21
Ons: Swedbank 17-21. Baka.
Tors: Storhandla. Baka.
Fre: Göra smörgåstårtor. storstäda.
Lör: Kalas!!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Roligt att du hittade lite nya mammakläder. Brukar tyvärr inte finnas i överflöd. Själv går jag på sparlåga med shoppandet, då jag nu gett mig fasiken på att försöka gå ner några kilo. Så för sjuttielfte gången kör jag nu igång med revoltionerande "Mitt nya liv"... Ehrm, håll tummarna och allt annat du bara kan för att ge mig tur!!!



Blir toppen med kalas på lördag. Går det bra att vi ev kommer 14 istället för 13? Är mitt i Agnes sovtid och jag vill gärna att hon ska få vara med...

Kram

2009-02-23 @ 10:24:16
URL: http://www.swedbank.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0