Vecka 16!

Idag har jag gått in i vecka 16! Mår prima förutom mitt humör som far upp och ned.. skiftar mellan sur, glad och ledsen! Helt sjuk så man bara måste skratta åt det helt enkelt! Hade även faktiskt tänkt ringa och boka tid för ultraljud.. men då hittar jag inte lappen med telenr.. så ska ta tag i det till veckan istället.. för det börjar ju närma sig, ultraljudet kan man ju göra mellan veckorna 17-19... Längtar!!!!!! :)

Gjorde om swedbank-provet i onsdags och klarade det!!! Mycket tack vare min svägerska som kom förbi då och då och hjälpte mig! Så det tackar vi tusen gånger så mycket för!

Imorgon är det stor-kalas hos oss då både sambo/fastmän och lillälsklingspojken fyller år! Så ikväll ska jag ta och göra två st "polarbröds-smörgåstårta"! I vanliga fall brukar vi ALLTID ha en gigantisk smörgåstårta som kostar runt 800 spänn att göra.. men kände för att hålla lite i plånboken denna gång eftersom det nästa år blir lite större firande pga att då fyller steffe hela 30 år.. Men det ska bli gott med den billigare varianten av smörgåstårta också.. har även en massa fika, tårta, kladdtårta med björnbär o philadelphiaost.. och så ska svägerskan göra en cheesecake! Så jag kan inte tänka mig att någon kommer att gå härifrån hungrig?!

Nä, ska ta mig i kragen och börja städa/röja bort litegrann inför imorgon! Trevlig helg!

PS/ Har fått lite "cravings" nu!! SURT!!! Sura godisar eller citron spelar ingen roll, bara det är suuuuurt! :)

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vad tiden går fort och vad roligt att du kan gå på ultraljud snart. Grattis till provet! Ha en underbar helg och gratta dina pojkar från oss. Kram på dig!

2009-02-27 @ 15:44:40
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Jennie och Norah

Så du har en "fastmän"? ;)

2009-02-27 @ 18:38:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vad mysigt med en bäbis i magen!:)

Jag hade dille på surt under hela min graviditet.GranySimth äpplen!:)

2009-03-06 @ 08:13:54
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0