Snabb uppdate!

Har varit och jobbat 16-21 nu och har världens migrän, kan bero på att jag inte jobbat framför datorn på ett tag eller eftersom middagen blev lite och snabb.. Men,men, ska gå och lägga mig med 2 alvedon i kroppen snart!

Var och shoppade igår.. två presenter till Steffe, riktigt fina och är väldigt nöjd! Var även på Barnens hus och shoppade åt lilltrollet, bland annat ett släp till bobby-caren..  Tillslut var jag inne på Sandlund och köpte mig ett par Gore-Tex Wiking vinterkängor, otroligt nöjd! Så allt som allt... kontot mitt blev runt 2000 spänn fattigare.. men det var det värt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gratta dina grabbar från oss här i Umeå! KRAM! / Maria

2009-02-10 @ 22:56:10
Postat av: CitronerGula

Stackare, migrän är inte att leka med. Det enda som verkligen hjälper är att sova. Hoppas att ni får en bättre dag idag.

Låter som att du har haft en trevlig shoppingrunda. Själv går jag på sparlåga nu då pengarna har haft lite väl stort utflöde. Vi hörs!

Kram kram

2009-02-11 @ 12:39:07
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0