Tidig morgon med bebis i magen och pigg 2-åring!

Klockan är nu 06 på morgon och har varit vaken sedan kl 05.. allt tack vare en pigg 2-åring som beslutade sig att vakna då och en bebis i magen som gör att mamma måste springa upp och kissa hela tiden! Så vad gör man? :)

Kasper var otroligt charmig då han vaknade.. Han hörde ett ljud och kastade sig ned på kudden igen..
Jag: Men är du rädd Kasper?
Kasper: Jåå
Jag: Men det är ju bara Baltazar (katten)
Kasper: Spööööööke
Jag: Men ser du inte Baltazar, det är ju bara han (Katten kommer och stryker sig mot oss)
Kasper: "Balta"! (Med ett leende)

30 sekunder senare....Kasper pekar mot garderoben..

Kasper: Spöööke.. huuuuhh..
Jag: Nä, det finns ju inga spöken..
Kasper: Gå upp
Jag: Jo, vi ska stiga upp, klättra ned då (från sängen)
Kasper: "Diiiiiiiil" (Krokodil)
Jag: Nä, det är inga krokodiler på golvet
Kasper: "Diiiil"
Jag: Mamma bär dig!

Jag kunde inte låta bli att småskratta, han låter skithärlig då han ska vara "rädd", han är inte det egentligen utan vill mest bara leka..

Kommentarer
Postat av: Carola

Men åhh sötnosen! Kasper alltså:)

Vi har köpt en grej åt honom, men är det nån liten mer grej han önskar sig?

Dags att träffas nån dag!

Krya på dig o pussa lilleman från mig!

KRAM/C

2009-02-03 @ 09:04:48
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: CitronerGula

Klart att magen kommer att synas snabbare den här gången... och jag håller med... bättre med kula än sladder.. haha

Guuud, vad duktig han har blivit på att prata! Kommer ord hela tiden! Nu var det länge sen vi träffades... kanske kan höras till helgen?

Kram kram

2009-02-03 @ 15:01:47
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0