Vecka 14

Så går man in i vecka 14! Känns riktigt bra måste jag säga, mår mycket bättre nu än förut.. det enda som är tråkigt är att jag inte riktigt har någon matlust.. så ni kan ju tänka er hur svårt det är att komma på vad man ska laga för middag då allt känns blä..

Idag blir det kanske att fara en stund till Nimbys värld (heter det så?) på havsbadet.. det var otroligt längesen vi var där och tror att Kasper får ut så mycket mer av det nu när han är större, så vi ska iväg och leka ordentligt!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och jag har faktiskt köpt fina hjärtesaker till både Kasper och Stefan! Tänkte att jag skulle skriva det på bloggen så att Steffe ser det och faktiskt köper någonting till mig också!! Man får ju inte vara dum, haha :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad! Gå in på min blogg :)

2009-02-13 @ 10:20:26
URL: http://lindaaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0