Bonus!

Hade ett väldigt lyckat samtal med min chefSwedbank igår! Fick se på mitt totala resultat 2008 och låg på 110 % och mer - känns riktigt bra! Plus så berättade hon att jag skulle få en bonus tack vare att jag var på tredjeplats i hela Sverige en månad i våras! Jippie säger jag bara! :) Aldrig fel med lite extrapengar i fickan!

Annars då.... hmm.. är jäkligt trött varenda dag och eftersom min mage inte klarar av kaffe längre så blir det som en ond cirkel - piggnar som aldrig till riktigt.. men,men - vad ska man göra? :) Vet ju att det också brukar gå över efter v. 12 ungefär, så jag väntar :)

Idag så ska Kasper en sväng på dagis och sedan ska jag skjutsa honom till hans mormor och morfar som ska sköta några timmar medan jag är och hjälper PiteRevyn med biljettförsäljningen! Ska bli roligt att få vara social, men samtidigt jobbigt eftersom jag inte är hemma nå före 18:30 så det blir en sen middag idag!

Nä, måste gå och äta frukost med Kasper nu, magen ger ifrån sig en massa knorriga ljud!


Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Vad härligt, snyggt jobbat!!

2009-01-22 @ 10:29:11
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0