Rosa Rosa Rosa!!!!

Åh, har just nu fått ett il i kroppen som säger "ÅHHHH, vad jag hoppas att det är en liten tös i magen, en liten prinsessa!" :) Nu måste jag bara konstatera att SJÄLVKLART blir jag jättesuperduperglad oavsett vilket kön det nu blir, men att få både en son och en dotter skulle vara skitkul!

Var förresten på Kapp Ahl och shoppade lite bodys igår i storlek 56! Det var längesen! Det är så att Stefans mammas (min svärmor) sambos (Kalle) dotter Josefin och hennes karl (Magnus) fick förra veckan en liten MAX och även Kalles son Anton och hans sambo (Maria) har fått en liten pojk i veckan som ska heta SIXTEN! Så Kalle blev morfar dubbelt upp inom en vecka! :) I alla fall så var det skitskoj att få köpa smått, köpte två likadana bodysar fast i olika färger - en s.k. omlottbody (med knappar även på sidan av magen så man slipper trä över huvudet) Det komiska med det hela var att den blå färgen var på halva rea-priset = 30 spänn, medan den brun/oranga låg på ordinarie pris = 70 spänn! Men jag kom ju billigt undan hur som helst så det spelar ju egentligen ingen roll, men liiiiite sjukt :) Hittade faktiskt denna body i ROSA också........ojojoj,  lite sugen var jag på att köpa den också, men man kanske ska vänta ett tag :)

Annars då.. jaa.. idag har hunnit vara på 70-års kalas, hjälpt revyn litegrann, skickat en beställning till H&M1400 spänn och en beställning med mammas väninna till IKEA för 850 spänn! Det gäller att låta pengarna rulla,. hehe :) Nä, men har ju både en underbar pojke  och en fantastisk fästman som fyller år den 28 februari så det är nästan bara presenter i H&M-beställningen i alla fall..

Nä, nu ska jag sluta "surra" och se ett avsnitt av Gossip Girl medan Stefan är borta och dömmer fotboll på Domarcupen!

Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Jag kan se framför mig en lite dotter med härligt ljust lockigt hår som du hade som liten. Hoppas du får en underbar helg! Kram Sandra

2009-01-23 @ 21:37:26
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Citroner Gula

Det vore fantastiskt ifall det bidde en liten prinsessa... och blir det inte det... blir det en sockersöt prins!!! Fast det är klart att man får önska lite.

Hörde att ni var på stan igår, men jag hann tyvärr inte med. När jag ringde var ni på väg hem, typiskt. Jag och lilltjejen var och shoppade medans storasyster var med pappsen och övade slalom.

Nu måste du komma in och kika på min nya blogg...

Vi hörs sen!

Kram

2009-01-25 @ 10:22:29
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Jessica (AirSpiri83)

Ska bli intressant att se om du kommer att få en tjej eller kille :-D Oavsett vad så blir nog Kasper glad att inte vara minstingen i familjen längre :-) Jag vill förresten ge dig en bloggutmaning. Du kan ju kolla upp vad den går ut på och så får jag se om du antar utmaningen ;-)

2009-01-27 @ 21:50:30
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Mr @min

ojoj fin blogg hörru!

Vad gör du :) ?



/ Läs även: http://sandraazhary.blogg.se

2009-01-27 @ 22:06:41
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0