Världens gulligaste pojk!

Gud, vilken fin pojke jag har!!! :) Charmtrollet nummer 1! Det finns egentligen ingen speciell anledning till varför - jag tror ni mammor där ute förstår! Nu sitter han i badkaret med mormor i alla fall! Han insisterade promt att hon också skulle ned i badkaret, så hon hade inget val, haha! :) Så nu får jag lite egentid framför datorn istället.. Han har förresten haft en jobbig period.. mycket "Hä min", lite egoistisk m.m. så vi har fått lov att säga till på skarpen då han tar av en alla saker osv.. Men det verkar minska mer och mer med det, förhoppningsvis är det helt borta snart! Han har även blivit otroligt duktig på att gå på pottan, han har morgonkissat några dagar i rad nu.. känns väldigt positivt!! :)

Annars så har det inte hänt så värst mycket, har städat bort julen, klarat försäkringsprovet som tog 4 timmar! och jobbat.. Jag har även shoppat lös lite på MAGGANS DJUNGELKIOSK, hade svårt att välja av alla hennes grejer, men tillslut blev det servetthållare från Pluto och "kaffeburk" från Cult.. (egentligen ingen kaffeburk utan typ kruka men det blev en sån hemma hos mig) Känns bra att ha fått lugnat ned shopping-nerverna litegrann! :) Fast vill och för sig köpa några små  ljushållare från dixie som jag vill ha ovanför öppna spisen...........

Har även  nu ÄNTLIGEN fått upp bänkskivan i tvättstugan, så nu har jag en massa plats att vika kläder m.m. Ska ta kort på det senare! Har även tänkt köpa lite tyg och hänga upp under så att man kan gömma undan tvättkorgen och kattlådan.. Ska bara ta tummen ur först...

Var även på "kalas" igår, då vi firade Carolas älskling Kevin som redan fyller 1 år (idag!) Stora killen som man ser som Lilla bebisen då man jämför med min grabb! :)

Från Maggans..... (jag har dock den lägre Cult-krukan i vitt med ett svart lock)
  


Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Jag måste se till att fara på Maggans djungelkiosk, pinsamt nog så har jag aldrig varit där. Håller med dig att du har en underbar lite kille. Kram Sandra

2009-01-12 @ 21:23:01
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Carola

Grattis till provet!! Förstod att du skulle klara det:)

Jag som har både den lilla o stora krukan på bild i gamla TV-rummet, vet inte vad jag ska göra av dem. Kanske får stå kvar då det blir Willes rum:)



Skönt att även Kasper kan vara ego;) Men det är ju alla barn mer o mindre i olika perioder.

Nä, nu måste jag piffa upp mig, ska jobba sen!

Hojres! Kram/C

2009-01-13 @ 10:17:48
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0