Veckan som gått..

.. har varit lite seg måste jag få säga! Har inte varit pigg alls och tyvärr så går det ju ut över Kasper - vi har inte hittat på mycket vettigt, mest varit hemma eller hos mamma... usch, fy och blä! :/ Men IDAG ska vi i alla fall fara till Kaspers farfar och köra skoter, åka bob och grilla korv i kåtan! Så det tror jag verkligen att Kasper kommer att gilla!

Uppdatering Kasper då... jo, han imponerade på mig igår måste jag säga! Han ser på Dora Utforskaren och helt plötsligt pekar han och säger BLÅ! Och han pekar verkligen på en blå båt! Jag som inte trodde han fattat det där med färgerna riktigt! Men tji fick jag!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vi ska till Tings och grilla, ni ska inte komma dit en sväng?:)

Kraam!

2009-01-18 @ 09:17:09
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Susanne

Å vad jag hoppas du slipper vänta på bebisuppdateringen:-) Men jo det ska bli kul med en tjej, även om jag hela tiden varit så inställd på att det ska bli en pojke, har sett mig som en pojkmamma;-) Vi får väl hoppas Kasper får en liten lillasyster snart då;-)

2009-01-18 @ 20:28:15
URL: http://elisdagar.blogg.se/
Postat av: Susanne

jag gick ju 10 dagar över tiden med Elis, visst var det trist men det är då ingenting motför vad det är nu, jag vill SÅ gärna ha ut bebisen!!



Tyckte Kasper om eran skotertur? Elis älskar skoter, tyvärr har vi inte hunnit ut så många gånger ännu, men kanske fler gånger i vår!

Ni kan ju köra förbi här någon vårdag, kan vi pimpla här nere:-)

2009-01-19 @ 19:54:44
URL: http://elisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0