Graviditetsvecka 33!

Så var man inne i vecka 33! Håller på att avlida av värmen men samtidigt njuter jag av att sommaren är här - hmm, lite dubbelmoral får man väl ha?! :) I veckan har det varit lugnt, lite bad har hunnits med och även en tripp till Svärmor där man myst på! :) Min mage den växer som bara den! Det känns som att jag ska spricka snart och ändå har jag så många veckor kvar! Börjar även bli lite orolig över vikten eftersom jag närmar mig snart vikten som jag hade då jag födde Kasper.. i och för sig så började jag den här andra graviditeten 7 kilo plus så... fast hade gärna inte passerat 100-kilos gränsen den här gången heller.. får hålla tummarna!

Nä, nu ska jag gå och sova! Bjuder även på en liten badbild på min underbara Kasper! Badtrollet nummer 1!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Han verkar hålla sig på ganska grunt vatten. . .



Ps. Tack för fikat!



2009-07-03 @ 13:54:47
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0