Graviditetsvecka 34

Så gick man in i en ny vecka igen! Nu har jag faktiskt börjat räkna nedåt! :) Ska bli skönt att få ut det lilla knytet trots att jag är lite nervös över att "börja om igen".. För äntligen har ju Kasper börjat sov bättre/längre på morgnarna och det är verkligen guld värt! Men med lillbebisen så vet jag ju att det blir mycket vakennätter m.m... Men jag vet ju även att man överlever på något sätt! Fast lite nervös får man väl ändå vara?!! :)

I veckan har vi först hunnit vara en tripp till Boden! Ja, ni hörde rätt, haha! :) Vi hämtade upp mamma/mormor och moster Cia på tågstation då de kom hem från Smålandstrippen! Så det blev ett kärt återseende för Kasper eftersom han inte träffat mormor på en hel vecka! :) Plus att han fick presenter, bl.a. ett set med golfklubbor! Det ska börjas i tid :)

I går var vi hos svärmor/farmor och hennes Kalle som både fyllt år! Så det vankades kalas med tårta, fika och räkröra tidigare på dagen och senare så blev vi bjudna på middag! Det blev rådjurssadel med en annorlunda mesost/rönnbärsgele-sås..  Väldigt gott! Trots att man fick dåligt samvete för att man åt från "Bambi"..  Dom blev då väldigt nöjda med presenten vi köpt också så det känns riktigt bra! Vi hade köpt en digital fotoram åt dom och nu har jag ju insett att jag själv vill ha en! :) I början blir det ju för tusan som en drog - man måste se vad nästa kort ska visa! :)

Å idag blir det målning av huset som gäller - i alla fall för Stefan.. Vi ska försöka bli färdig med allt det vita runt fönstrena och knutarna innan helgen.. i alla fall på baksidan, eftersom våra planer är att få börja smått med altanen på lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0