Mera sol! :)

Äntligen verkar det som att solen kommit tillbaka! :) Härligt! Igår var vi och badade i Sikfors och det var riktigt kul OCH skönt för min del! Det var inte överfullt med folk utan precis lagom så vi hade yta i poolen att lära Kasper att simma! :) Gullponken var jätteduktig! Dock så hade han både armringar och "badring" (sån där som man har på badhus, kallas det också badring eller nåt annat?! :) Men han var jätteduktig och mot slutet innan vi skulle hem gick det riktigt fort för honom att ta sig från ena sidan av poolen till den andra! Jag = Stolt mamma!

Idag så begav sig Steffe till en stuga för lite fiske.. han blir borta till imorgon så vi får se vad jag och Kasper ska hitta på idag! Nåt kul ska vi väl göra antar jag! :)

Har förresten fått dom där "graviditets-mardrömmarna" nu... Blir helt utmattad av dom, men det är ju tyvärr inget att styra över.. Men jobbigt är det!

Bjuder även på en liten badbild på Kasper, dock inte från igår eftersom dom bilderna inte är i datorn ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0