Middagsfrämmande!

I helgen har vi både varit middagsfrämmande och haft middagsfrämmande! :) I fredags blev vi bjudna på en underbar kycklinggratäng/ris hos svägerskan och hennes nyblivna make! Vi hade hur trevligt som helst och barnen lekte riktigt bra med varandra! Så det blev mycket surr och mycket vin/öl/whiskey för en del.. haha, då jag kom hem insåg jag att det tagit lite väl för steffe - ögonen i kors - men jag kan verkligen INTE klaga eftersom han masserade mig i säkert 45 minuter då jag satt framför datorn och vi lyssnade även på "gammal" musik som jag helt klart kopplar till början av vårat förhållande.. Riktigt mysigt! :)

I går hade vi bjudit hem Tomas och Carola med barnen och även Tobbe och höggravida Marie! Vi hade också hur trevligt som helst! Det blev grillad fläskfilé och grillad kyckling med strips och hemmagjord klyftpotatis! Plus en massa tillbehör! :) Efter maten mutade vi barnen med en Tom & Jerry-påse var och satte dom framför en film...... så då kunde vi vuxna spela lite poker och surra på! :) Supertrevlig kväll!!

Idag har vi haft systeryster med familj på besök! Så då blev det lite kaffe och fika på bordet! :) Det är alltid lika kul då dom kommer.. det är sjukt hur onödigt sällan vi träffas! Man kan ju tro att Luleå ligger i en annan världsdel! Men förhoppningsvis blir det några vändor till nu i sommar! Plus att pojkarna Robin o Liam mest troligt ska komma upp och vara några dagar hos pappa/deras morfar! Så då blir det förhoppningsvis mycket bad för dom och Kasper! Kasper är så otroligt förtjust i dom, så det blev lite tårar då dom skulle hem.. han ville ju så gärna följa med... :)

That's it! Blev en kortfattad uppdatering av helgen! I morgon vankas det Barnmorske-besök i stan och sedan ska Sandra äntligen komma och hälsa på! Ska bli skojj att träffas!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0