Om jag får en flicka....

så vill jag gärna ha detta....

       

Lite Hello kitty känns aldrig fel på en liten tjej.. Tycker även att brunt och rosa är en otroligt fin färgkombination så lite sånt kommer det nog att bli i så fall.. åsså Meandi.. love it! :) Såg även att Åhlens fått in en massa urgulliga klänningar! ojojoj..

Fast nu måste jag ju också poängtera att jag blir jätteglad om det nu skulle bli en liten bus-pojk också! Bara jag får ett friskt barn så är jag supernöjd! :) Men det skulle vara ROLIGT att få prova på att köpa rosa och klänningar också! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så söta klänningar, vart är dom ifrån?



Ja,det kommer gå galant med bebis och busig 2 åring;)



Vilka fina namn! Ja, visst är pojknamn svårt...jag gillar ju gamla namn som du märkt;)Men annars tycker jag att Vide är superfint och Viggo är fint.

Jaja, vi får hoppas på en tjej då, då ni hade så mkt förslag till det;)



Kram

2009-07-22 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0