Ruschig lördag!

Denna dag har varit riktigt fullspäckad - och självklart rolig! :) Det började med att vi alla steg upp i Kvarnis eftersom alla vi sovit över där.. Steffe var likaså och spelade poker fredagkväll i Böle så det blev närmare till Kvarnis och få lite sömn där. Jag, mamma och Kasper begav oss då idag till Loppisen - "Vad annars?" som svägerskan sa i telefon! :) Där var det smockfullt med folk men jag fyndande ändå ganska fina grejer. :) Sedan blev det lunch bestående av grillkorv och nudelwok från seveneleven och sedan hem till Hortlax där Steffe, brorsan och pappa höll på med våran efterlängtade altan! Vi hade även främmande av Tobbe O och Marie och sedan dök även Simon upp med sina små pojkar! Så efter att jag ordnat lite fika åt dom och lagt lite kött i marinad så for jag till Svägerskan som behövde hjälp med att fixa håret inför ett bröllop dom skulle på.. och så efter det så skjutsade jag dom till Stockbäcken där bröllopet skulle hållas! Sedan var det bara att fara och handla mat och sedan hem och förbereda middagen.. Blev "självklart" grillat med tillbehör! :) Å nu är det nu.. sitter framför datorn och ska skicka in en massa kort till Fuji Direkt eftersom jag just nu har portofritt där och har hundratals kort oframkallade.. från jul 2008.... så det kommer nog att ta ett tag.. håller bara tummarna att det inte ska tjorva som det gjort tidigare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj, det var en hel del du hunnit med.

Själv har jag haft det ganska lungt.

När det gäller kort, så finns det inte ett riktigt kort hos oss sedan slutet av 2001 när vi ordnade första digitalkameran. . .

2009-07-11 @ 20:40:09
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Jennie och Norah

Åh,nu börjar det närma sig förlossningen :)

Är du nå nervös?

Jag tror inte jag vet hur förlossningen var med Kasper..Så det får du gärna berätta :)



Skulle även höra om Fuji direkt är bra?

Själv har jag försökt ladda upp bilder och framkalla på Postfoto,men det tjorvar hela tiden..har ca.800 bilder och tänkte höra hur många du hade?Isf ska jag testa den sidan :)



Kram

2009-07-11 @ 20:44:56
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej men just ja,vilket guldfisksminne jag har!

Kommer ju ihåg nu att vi hade rätt så lika förlossningar,så sorry för det :)



Tack för tipset!

Måste framkalla typ NU då jag har som dig,inte framkallat sedan i julas..

Jag har alla bilder kvar på kameran,datorn,brända på skiva,bloggen,facebook,pixbox m.m. men på nåt sätt så tror jag ändå att allt kommer att försvinna,typ samtidigt haha :) Så jag måste framkalla för att stilla min oro!



Kram!

2009-07-12 @ 09:23:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Malla

Hej, kikar in, hittade din blogg bland Jennis kommentarer...

Jag tror minsann vi har rusktigt lika BF datum? Vår tjej är beräknad till 26/8...

Läste också att er inte var fixerad, ligger h*n neråt?

Jag var hos BM i onsdags och då hade hon i alla fall vänt sig neråt men låg rätt högt upp och var inte fixerad eller så...Ha en bra dag

/Malla

2009-07-12 @ 12:40:11
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0