Ultraljud idag!

Idag klockan 14 så blev det ett tredje ultraljud som konstaterade att lill-bebisen ligger i säte. typ snedställning med huvudet uppåt åt högra sidan och rumpan nedåt. Så det blev ett inbokat vändningsförsök på Sunderbyn på Torsdag klockan 8 på morgon! Läkaren sa att det mest troligt skulle funka eftersom bebisens rumpa inte hunnit ned till bäckenet ännu så det ska nog gå att "rucka" på honom/henne. Å jajemänsan, bebisen döljde sig för mig den här gången också.. fick alltså inte veta om det var en tjej eller kille där inne utan måste vänta... blir bara mer och mer nyfiken!

Uppdaterar om helgen senare.. nu är det soffan med Kasper som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

jag vill ju helst inte heller annat än att föda normalt...och att bebisen ligger som den ska då. Men blev så himla skraj över det jag hört om vändningsförsök. Men du får JÄTTEgärna meddela hur det går för dig!! nu tycker jag dock bebis har bökat och stökat i magen rejält under dagen, så vem vet, kanske hon bestämmer sig för att vända om redan nu :)

Hur gammal är sonen din?

2009-07-28 @ 14:52:11
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: CitronerGula

Åh, jag som så gärna ville veta vem det är som gömmer sig därinne...

Nåväl, nu är det ju nedräkning på riktigt. Ska hålla tummarna för att väningsförsöket lyckas. Visst ska karln din följa?! Säg att han måste!!! Lite "hålla handen" stöd är alltid bra att ha.



Lillasyster har åkt på den aktuelle "febertrippen" som verkar härja för tillfället. Hoppas att hon är piggare imorrn. Nu Criminal Minds på 9:an...



Gonatt!

2009-07-28 @ 23:18:01
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0