Dålig sömn i natt..

I natt har jag inte sovit många timmar.. sover inte gott nu för tiden, det är mardrömmar, värmeslag, ryggont och halsbrännan som antingen håller mig vaken eller så väcker mig.. Den här natten har jag vaknat av halsbrännan runt 4 gånger, det har varit något kokande i strupen för jag har nästan dött! Eller så inte, men nästan! Fasiken va ont det gör! Har fått lov att sova med en novalucol-tablett i munnen så det kändes inte så värst fräscht när jag steg upp i morse och var alldeles vit på tungan.. men vad ska jag göra??!! Nä, idag blir det nog ganska lungt, kanske man somnar en stund på soffan medan kasper är på dagis.... får skjuta upp mina ärenden på stan till senare idag eller så imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0