Helgen över!

.... å jag har inte hunnit med alls! i går var Steffe borta hela dagen/kvällen på Svensexa så jag och kasper underhöll oss med lite Loppis och sedan var vi i Kvarnbäcken och åt.. For hem och såg lite film - Slumdog Millionaire - otroligt bra! Å sen så var den lördagen över :) Stefan skrämde slag på mig då Kasper vaknade och grät kring halv 4, 4... och karl-sloken var inte hemma!! Tänkte, nu har något hänt så jag skyndar och ringer... Då sitter alla grabbarna på Big Boy o käkar skrovmål!! Helt sjukt, det var så jäkla längesen jag var ut att jag glömde att man gått på sommar nu och håller öppet till 3.. Så Steffe kom då tillslut hem kring halv 5 (!) eftersom de skulle cykla hem.. ojojoj.. hur dom orkar dessa karlar?! :)

Det är så mycket just nu.. planerar för altanen fast måste vänta tills efter midsommar.. i veckan jobbar jag, steffe jobbar + har en massa dömningar och arbetsfest.. så det blir att plussa ihop scheman och skaffa barnvakt!

Insåg även idag att jag bara jobbar runt 2 veckor sedan är det ju 1 juli och havandeskapspenningen börjar! Fast jag måste ju säga att jag faktiskt inte jobbat så mycket i juni då jag var krasslig första veckan och sedan har det bara blivit kvällar.. så har tänkt hinna med minst 6 kvällar till innan juni är över! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Dagarna bara rusar förbi. Tur att vi är friska och glada. Extra roligt var det att hämta hem barnen igår. Sedan satt vi som vanligt och gjorde bröllops bestyr till ett tiden inatt. Idag - är jag halvdöd! Ännu värre var det igår då jag klev upp kl 6 och la mig ett kvällen före. Men framåt går det.



Hann med ett snabb besök hos er och fick se sötkillen lite. Nu var det länge sedan vi träffades. Tänkte oss ett kalas för Ebba nu på söndag om det skulle passa?

Kram på er

2009-06-17 @ 08:32:55
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0