Midsommar-uppdatering!

Så var midsommar över! Å vi hade jättetrevligt hos Tomas och Carola med god mat, bus med barnen och sedan tävling för dom vuxna.. Lite pilkastning, stövelkastning, hästskokastning, spiktävling m.m. Dock så kom jag på delad sistaplats.... inga kommentarer! :P Men det var jättetrevligt i alla fall och Kasper slog faktiskt rekord på att hålla sig vaken till strax efter 23! Vilket egentligen inte är bra eftersom han inte sover så mycket längre för det.. han beslutade sig för att vakna där kring 7:30..

Lördagen/Midsommardagen blev "inställd" för oss och vi beslutade oss att bara vara hemma.. Kasper har faktiskt haft ont i magen och diarre till och från sedan i tisdags och denna plåga fortsatte även då fredag och lördagen.. så vi kände inte riktigt för att fara till Luleå.. Ska nog ringa BVC imorgon och höra vad dom tror.. för det kan ju inte vara så bra med diarre i en vecka, trots att han är pigg och alert annars.. Började faktiskt fundera på om det kunde vara någon allergi? Gluten kanske? Det här är nog det värsta med att ha barn, man blir orolig och man har ingen aning vad man ska göra.. Men uttorkad är han då inte eftersom vi får i honom både vatten o välling, mat är det dock sämre med.. Men, men..  i och med att vi höll oss hemma så hann jag med lite sortering och har nu tvättat alla bebiskläderna och tagit fram lite leksaker.. Så det känns då skönt! :)

Idag så ska vi ändå på kalas och fira underbara Ebba som fyller 5 år på en vecka! Har faktiskt köpt henne spelet "Vem där?" som jag själv älskade när jag var liten! Ebba är en liten speloman och otroligt smart så jag tror att det där spelet går lätt som en plätt för henne fastän det egentligen var från 6 år..

Nä, ska se om Kasper vill sova middag nå idag eller om han envisas idag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0