Semester!

Äntligen har Stefan semester i hela 6 veckor! Så skönt!! Jag är så slut nu för tiden och mitt bäcken håller på att gå sönder - känns det som i alla fall.. nätterna har även blivit plågsamma, steg upp 4 gånger i natt för att kissa och dricka vatten - å bara att ta sig upp ur sängen tar en kvart! Jag tror även att det är värmen som gör att jag sover dåligt och gör så att jag är helt slut på dagarna.. hur ska det här sluta??!! Har ju ändå minst 8 veckor kvar! Tack och lov att jag har stefan! :)

Idag har vi bara tagit det lugnt! Har legat mest på soffan.. det känns som att jag har varit bakis i två dagar sedan bröllopet - trots nykterheten! Men det kan ju ha och göra med att det blev en väldigt lång dag i lördags tack vare det underbara bröllopet! Eftersom jag var nykter så blev man ju även chaufför och det blev två vändor till öjebyn.. fick till slut lägga mig i sängen klockan 04:30! Det är nog - med säkerhet - 3 år sen jag var vaken så länge! Men oj vad vi alla hade kul! Jag har aldrig sett så många människor dansa så många timmar i sträck! Speciellt bruden och brudgummen dansade som galningar! Å varmt var det! :) Men allt var suveränt! Maten var supergod - men vad hade man förväntat sig då det var Bryggargatan som höll i det! :) Så tack Petra & Marcus för att vi fick dela denna dag/kväll/natt med er! :)

Kan också säga att den här första semesterveckan blir jättelugn.. imorgon orkar jag förhoppningsvis fara och jobba min sista kväll på Swedbank! I värsta fall far jag i alla fall dit med något gott att tugga på för alla andra! Å lämna tillbaka alla id-kort och hämtar mitt anställningsbevis.. känns lite sorgligt att lämna Swedbank för denna gång, speciellt eftersom det händer mycket nytt under hösten.. men förhoppningsvis så kommer jag tillbaka till våren! :)

Nä, nu måste jag gå och lägga min trotsiga 2-åring i sängen..får se hur det går.. håll tummarna! :)

PS/ Vill bara tillägga också att min bebismage är konstant sned och rör på sig hela tiden nu! Riktigt läckert men ser även väldigt lustigt ut! :) Lilltrollet där inne putar mest med rumpan åt höger!

Kommentarer
Postat av: Sara

Här är det bara fint....livet rullar på i fasta banor :)

2009-07-03 @ 00:11:26
URL: http://flyofglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0