Sparkar för fullt i magen nu!

Oj vad det blev ruschigt i magen nu! Lillflickan/Lillpojken lever rövare och sparkar konstant och hickar i omgångar! Riktigt härlig känsla - en bekräftelse på att det finns ett litet troll därinne! :) Å det härligaste är ju då min underbara Kasper börjar inse att det verkligen är något därinne som rör sig.. han har sett magen röra på sig och ev. känt någon liten spark! Känns riktigt roligt! :) Finns inget mysigare än att ha sin "stora" pojke i storsängen på morgon och han myser med mamma och håller handen på magen - Underbart! :) Hoppas verkligen att han kan fortsätta mysa då bebisen tittar ut.

Annars så har då helgen varit lugn, fredag så mös vi framför tv:n och hann avverka två (halvdåliga) filmer, Bridewars/Bröllopsduellen och The House Bunny (eller bunny house) - vi hade överlevt utan att se dom.. men det är ju lätt att vara efterklok.. Det var då mysigt hur som helst eftersom jag hade en underbar man som masserade och kliade mig över hela ryggen i säkert en timme - sjukt skönt!!! :) Lördag hade vi middagsfrämmande, blev en annorlunda kompott med Carola o enbart Kevin och Peter, Steffes kompis.. man kan tro att vi försökte oss på en "matchmaking" men icke det, Carolas Tomas var på svensexa - till vilken han "lurade" Steffe o Peter till senare på kvällen.. så jag o carola surrade och surfade på nätet och försökte photoshopa lite tills det var dags att hämta hem gammelgubbarna igen..

I veckan hoppas jag på lite sol och värme och så ska jag shoppa lite kläder/skor inför bröllopet vi ska på den 27:e, jag ska även jobba som vanligt och så på fredag så blir det att fira underbara kusin Linda som tar studenten! Har en känsla att den här veckan kommer att gå fort också!

Kommentarer
Postat av: Linda

skulle bara meddela att jag har hitta ett snyggt/passande halsband till balen :)

2009-06-08 @ 21:31:08
URL: http://lindaaviklund.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Åh, vad tiden går fort. Karln, bara jobbar och jobbar... tiden går och ingenting blir gjort. Lillasyster hade sitt andra kalas i helgen. Vilken toppendag! Man märker stor skillnad från förra året då hon nu verkligen verkar uppskatta att få en "egen dag". Många fina presenter blev det!



Kul att höra att blivande storebror myser med magen. Kommer säkert bli jätteroligt för honom med ett syskon!



Kram på er!

2009-06-09 @ 08:43:17
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0