Barnmorskan!

Idag har jag pratat med barnmorskan.. känner att jag inte kan gå runt och ha ont i magen hela tiden eller må sjukt illa.. Fick en tid imorgon och då ska vi ska ta lite blodprov, blodtryck och förhoppningsvis får jag höra ett litet hjärta slå också och kan lugna ned den oroliga delen av mig! :)

Idag har jag faktiskt bara tänkt slöa mig.. får man erkänna något sånt?! :) Hade först tänkt göra en massa ärenden som ex. handla mat, fara på apoteket m.m. medan Kasper är på dagis men känner mig helt slut efter helgens jobb så det kan faktiskt vänta.. Vi kan göra det efter dagis istället :) Egentligen hade jag behövt städa också.. som vanligt.. men får se om jag bara nöjer mig med att plocka undan leksaker, kläder m.m. och så tar jag dammsugningen imorgon istället.. Tycker inte om att erkänna att jag är lat vissa dar.. men det är sanningen :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Jo vännen, man får faktiskt vila lite. Du MÅSTE dessuom vila nu när du har det lite tyngre. Och istället för att vara duktig är det bättre att ta det lugnt. Kom ihåg, det kommer inte att bli lättare.



Synd, synd att du missade vår utedag. Roligt var det att åka bob, speciellt när lillebror körde och jag åkte bakom. Haha, vad jag ramlade.



Såg du att lilleman fick lördagsgodis av faster... Tom och Jerry... vad annars ;-D



Kram kram



PS! Måste få höra sen hur det gick hos barnmorskan. DS!

2009-03-09 @ 10:04:04
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Susanne

Grattis till Kasper också! Ja visst e de helt sjukt vad dom blivit stora!

Förstår att du längtar efter bebis! Det är ju sååå mysigt. Allt går super här hemma. Visst önskar man ibland att man vore klonad, men det går över förväntan! Det enda som är bättre än att få ett barn är att få flera, haha.



Ser att du också har det jobbigt den här gången. Inte kul när man ska hänga med dom busiga 2 åringarna! JAg hade också himla tungt. Men nu kommer jag inte ihåg att jag tyckte det var jobbigt, nu längtar jag till nr 3, haha!



När ska du på UL?



Hoppas du börjar må bättre snart!



Kram

2009-03-09 @ 10:53:40
Postat av: Jennie och Norah

Oj,det var verkligen på håret!

Men om du får BF innan Kasper blir 21 månader,går dom efter det eller går dom efter om du skulle gå över tiden?



Ja men absolut!Jag är redan nu sugen på att jobba 1-2dagar/kvällar i veckan.Så om jag har en chans tar jag den gärna :) Vad är det ni pysslar med på Swedbank?



Ta det nu lugnt och VILA!Hur ska du annars orka i så många veckor till?Lyd nu ett råd från mamma Jennie :)



Kram!

2009-03-09 @ 19:57:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0