SMAKA!

Idag bär det av till Luleå eftersom min underbara syster Madde har nu öppnat sitt café SMAKA mitt i city. Hon har tidigare öppnat Smaka Gott & Café i samma lokal som K-rauta men nu ville hon prova på att öppna mer centralt! Jag vet att det kommer att bli en succé eftersom det kan aldrig finnas för många caféer enligt mig! :) Så nya Smaka City finns på Köpmantorget i samma lokaler som Pentik, far dit och smaka ;)

Så här skriver hon på sin hemsida www.smakagott.st

"Till nya Smaka City kommer du om du vill äta en fräsch sallad, en matig soppa eller hembakat fikabröd.
Kanske vill du bara dricka en helt vanlig kopp kaffe eller en smarrig Cappucino?
I så fall har vi det du söker!"


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Wow, vad läckert! Det hade jag ingen aning om! Ska absolut fara dit och fika om jag har vägarna förbi.



Svar: Oja, jag far gärna förbi Maggans djungelkiosk, jag har hört så mycket bra om den affären från dig så nu är jag riktigt nyfiken. Lovar att ta med pengar :) Ha en trevlig helg, kram på dig!

2009-03-13 @ 10:53:23
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Carola

Men vad roligt att hon öppnat ännu ett cafe! :) Verkar ju gå riktigt bra!



Blir att vara hos Carro istället imorn, men vi får höras av imorn! :)



KRAM!

2009-03-13 @ 20:51:21
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0