Vecka 19

Nu var man i vecka 19! Tiden går fort och på måndag är det äntligen dags för ultraljudet! Enligt www.blimamma.se så är bebisen 13-15 cm från huvud till stjärt och väger runt 200 gram... inte illa! :)

Annars så har jag jobbat på i veckan! Två dar på swedbank och två nätter på Öjagården! Nu hoppas jag på mer jobb nästa vecka, så det är bara att hålla tummarna!!

I helgen så har min underbara Veronica kommit "hem" från Umeå så det blir att hitta på något skoj, mest troligt blir det poker hos oss på lördag! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men nåt ska man väl klara av att hitta på?! :)

Uppdatering på Kasper; Världens snällaste! :) Han har verkligen inte alls varit gnällig eller trotsig! Han har varit supernöjd och det kan väl delvis bero på att han varit på dagis hela veckan och ganska långa dagar, så då han väl kommit hem har han varit lugn och ganska trött! får hoppas att "nöjdheten" håller i sig hela helgen! :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Naaw, så sött!

Och vad spännande med ultraljudet!!!! Du måste ringa när du varit där :)



Ja, man märker att det tar på krafterna för dem när dem varit på dagis.



Det kommer en karl hit o ska fixa pannan som gick sönder helt igår.. åhh, dessa utgifter!



Vi höres! Kram

2009-03-20 @ 08:18:40
URL: http://blogg.cartom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0