Havandeskapspennings-pappersarbete.....

Äntligen så är alla papper i ordning så idag ska jag skicka iväg min ansökan till havandeskapspenning!! Men det var inte så bara, har fått ringa runt som en tok och bett om en massa intyg och senast idag kom jag på att jag nte fixat moderskapsintyget.. så det var bara att fara till barnmorskan och vänta tills hon blev ledig och sen kunde skriva ut detta intyg.. men nu så! Ska kännas så skönt när detta brev är i brevlådan!

Annars så har jag/vi inte gjort så mycket, hann en sväng till mamma/mormor eftersom vi ville träffa henne en snabbis innan hon sticker på weekend till umeå.. Där passade jag på att göra våran middag, Lasagne, så den ska vi snart avnjuta! Känner mig faktiskt väldigt nöjd middagsmässigt den här veckan.. det har blivit ordentlig och vällagad mat måste jag få säga! Igår åt vi stekt fläsk/korv med potatis o löksås och i måndags var det den väldigt goda kasslergrytan! För vissa veckor skäms man när det blir "snabbmat" som varma mackor, korv o makaroner m.m...

Nä, ska gå och mysa med pojken lite nu innan man ska iväg och arbeta!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Du är en riktig matmor du!

Känner mig en aningens stressad över kommade kalas för lillasyster. Jobbar ju kväll imorgon, är borta hela lördag och vips, så är det kalas dags. Vet inte heller vad jag ska hitta på...

Någon superbra idé?



Kram

2009-05-28 @ 14:54:03
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0