Jämförelse; Graviditeter

Sitter just nu och läser igen mina gamla anteckningar om graviditeten med Kasper på hemsidan familjeliv och det är riktigt intressant, jag blir chockad över hur mycket jag glömt! För trots att den här andra graviditeten är mycket annorlunda så är det mycket som är exakt likadant! Men kasper så var mitt SF-mått 22 cm i vecka 25 och jag låg därför även då på understa kurvan så jag kanske har gått och oroat mig nu i onödan den här gången.. Med kasper så började krampen i vaden i vecka 26 och så är det ungefär nu också.. fick "senadrag" första gången för några veckor sedan men den värsta krampen var i lördags.. har fortfarande jätteont i vaden och haltar sådär jättetöntigt! Sen läste jag att i vecka 28 så hade jag gått upp c:a 10 kilo med Kasper... jag ligger på +7 kg nu så där är det också ungefär samma.. fast det var ju självklart mindre kul..  Men det är otroligt roligt att man skrivit ned sånt här så att man nu kan jämföra! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Haha,men kom ihåg att du är gravid och det är inte jag :) Hade jag varit det hade jag inte rört ett finger!Sen har jag även varit sjuk,vilket innebär att jag alltid är så sugen på att fixa och dona när jag väl blivit frisk! :)



Jadu,den där hunden!Haha,visst inte går den att stänga av!?Snart börjar den väl gå också,huu!



Kramkram!

2009-05-26 @ 10:03:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0