Loppis idag!

Blir bara en jättesnabb uppdatering just nu. Men vill speciellt säga: Stackars er som missade Loppisen i stan idag! Jag har fyndad så jag tror jag spricker! Det var en kvinna där som sålde sprillans nya Mique - Dixie - Pluto - produkter plus en massa annat!!! Jag slösade runt 280 spänn på hennes bord men då jag räknat ihop ordinarie pris (prislappar kvar) så hamnade jag på 2300 spänn!!! Å då har jag inte ens räknat med allt, bland annat en Storelight garbo lampa som ska in i Kaspers rum.. efter att ha googlat så kostade den runt 400 spänn nypris och jag fick den för endast 50 kronor!! :) Jag är otroligt lycklig just nu, haha :) Ska ta en massa kort och visa er sedan! Måste ju även berätta att hon sålde FRANKA bäddset för spjälsäng eller barnvagn.. nypris 400 spänn styck och jag fick dom för 20:-/st!! Hur mjukt och lent tyg som helst! Ska visst vara ett perfekt bäddset att ha då dom har feber m.m. Tjohoo!! FYND, FYND, FYND!!! :)

Ikväll kommer svärmor o Kalle och ska äta och sova över här! Vi bjöd dom lite med "utnyttjar-tankar" eftersom Steffe o Kalle ska ut och måla huset vårat imorgon bitti :) Å imorgon är det kalas hos kusin Agnes som fyller 3 år! :) Ska försöka hinna med en update imorgon! Kram på er alla och trevlig, solig helg

Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

GRATTIS PÅ MORSDAG!!!

2009-05-31 @ 08:43:11
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: CitronerGula

Tänk vilken fin dag det blev för lillasyster! Toppenkalas och toppenpresenter!!!

Hon avslutade kvällen med tutte i munnen och mumlade knappt hörbart: "Tack för alla paket"!

Hur uppriktigt och gulligt är inte det... Hjärtegullet mitt...



Är lite avis på dina loppisfynd. Håller på att ladda för en loppis själv. Har nog mer än 10 kartonger bara nu... puh!



Kram

2009-06-02 @ 08:39:08
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0