pappersarbete..

idag är det pappersarbete som gäller.. eftersom jag varit sjuk förra veckan så blev det lite papper att fylla i där till försäkringskassan och sen ska dom även ha in andra papper angående min anställning osv.. Ska även ta mig en tripp till chefen på Öjagården och få hon att skriva under omplaceringspapper till havandeskapspenningen.. Förhoppningsvis så kommer allt att gå bra nu, utan något som helst tjorv! :)

Ikväll jobbar jag på Swedbank.. är fortfarande väldigt trött och slut i kroppen men ska i alla fall försöka mig på att jobba lite.. Men det hjälper ju inte att man har en sjuk, snorig liten söt pojke som vaknar titt som tätt på nätterna.. gud, vars kommer allt snor ifrån? :) Förhoppningsvis så går trippen och mathandling fort så jag hinner hem innan Kasper sovit färdigt så kanske jag också hinner snarka en stund :) Å måste ju bara tillägga att jag lämnar inte Kasper själv sovandes hemma utan min kära mor kommer och passar honom :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att höra att du är tillbaka på jobbet. Själv kommer jag tillbaka på torsdag. Har bra dagar här nere, men kallt och lite småruggigt.Hoppas på värme när jag kommer hem. Kramiz I

2009-05-12 @ 19:56:13
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0