Elände..

Har varit och hämtat upp Kasper på dagis efter en timme där.. han är inte riktigt kry - eller 100 som man brukar säga. Han har dock inte feber men VÄLDIGT seg, trött, ledsen, tuttsnutt-sugen.. Så då jag likaså är hemma så vill jag ha honom hemma också! Så nu hoppas vi bara att han orkar ta igen sig och bli lite piggare! :)

Själv är jag också lite hängig och har jäkligt ont i magen och i ryggslutet.. har haft ont ända sen i onsdags mer eller mindre och vet inte vad det är. Känns som en blandning av magkatarr, mensverk och magkramp. Jag ber till gudarna att det ska gå över av sig själv så jag slipper springa till läkare som ändå inte vet vad det är....

Annars så händer inte så mycket, har betalat in en massa mer pengar till kommunal då det tidigare jag betalat inte räckt.. Storsuck!! Så totalt ska jag visst betala in 442 spänn varje månad trots mammaledighet - enligt mig för mycket!

Kan inte låta bli att skratta då jag läser det här inlägget - inget jag skrev var riktigt positvit - ber så mycket om ursäkt! :)  Ska skärpa till mig och skriva något roligare nästa gång! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

I know!! Inte alls länge kvar..! =)

2009-11-03 @ 18:51:09
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0