Försenad höst

Idag fick jag ett il.... kom på att jag inte alls hade några bilder på kasper ute från i höst och eftersom det är standard att ge bort almanackor i julklapp till familjen så kände jag att det behövdes. Så jag klädde på barnen och förberedde Kasper på en liten "fotoshoot" genom att säga att kameran skulle följa med ut och att han skulle skratta och le :P

Det gick jättebra, tills efter typ 3 minuter.... Kasper var på G men inte kameran som slutade fungera på grund av slut batteri! Vaddå bra planering!!! Så det var bara att springa in och ladda kameran. Efter 10 minuter så var kaspers fingervantar dyblöta så då jag sprang in ännu en vända för nya vantar så tog jag batteriet från laddaren och chansade. Å visst, det gick att ta kort igen - MEN - nu när jag sitter vid datorn så ser jag att kameran inte riktigt orkat hänga med. Av ungefär 100 bilder så blev 80 suddiga.. Eller suddiga vet jag inte, men typ dubbliga - det blev som en suddig kant runt om hela Kasper - så bilderna blev ganska otydliga..

Får nog satsa på en till dag ute här framöver :) Men bjuder på ett av dom bättre korten!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men glädjen var det inget fel på!

Han blev ju hur söt som helst på kortet.

Trevlig helg!

Kramiz

2009-11-06 @ 14:39:52
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Malla

Ja den där bilden vart då bra! Men ja, det var säkerligen lite irriterande :)

ha en fin helg!

2009-11-06 @ 15:50:02
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0