Tjolahopp! Kom inte på nåt bättre :)

Igår gick jag och nattade Kasper i våran säng... slutade med att jag också somnade så nu har jag då fått ordentligt med sömn! Blev amning och ersättning kring 00:15 och tror jag fick Charlie att somna om runt 02:00.. det tar lite längre tid numera eftersom han är ett litet matvrak och vill ha 165 ml ersättning redan! Han äter MYCKET mer än vad Kasper gjorde så vi är smått överraskade. Fast det är ju klart, Charlie har ju lite att ta igen både eftersom han var så liten då han föddes, men även eftersom han knappt gick upp något den första månaden. Ska på BVCtorsdag för vägning och läkarbesök. Ska verkligen bli spännande att se hur mycket han gått upp! :)

Annars så händer inte så mycket.. vi ska fara och äta nyttig middag på Sunes idag.. egentligen ska jag ju hålla mig undan sån mat, men mamma sa att hon ville bjuda oss och broder så vi kunde ju inte tacka nej! :) 

Har även nu fått se dagiskortet på Kasper och jag måste ju bara tro att han kommer att bli modell när han blir stor - världens sötaste och jag är världens malligaste mamma! :) På dagiskortet såg han "nalta" trött ut men det var ju inte så farligt! Så då jag får hem korten i brevlådan så ska jag försöka scanna in dom så ni får se! :) 

Bjuder på lite nya kort då jag varit så duktig och ladda in dom på datorn! :)

   

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilka härliga bilder på dina pojkar!

Kram Sandra

2009-10-06 @ 15:45:05
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Magda

Hej!

Du kanske har fått ett sms av Louise.. men jag skriver bara en extragång så informationen säkert har gått fram. Träff hos Louise runt 13.00 De som vill får gärna komma lite tidigare. Ulla slutar nämligen jobbet runt 12 så det var därför vi senare la det under dagen så vi hinner träffa henne också någon gång!

KRam

2009-10-08 @ 11:43:00
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0